Nämä puoliryjyt olen kutonut 1990. Kävin Euran kansalaisopiston kudonta piirissä. Tässä työssä oli 10 polkusta. Malli toimikas. Linnut villalangasta nukitettu. Pisimmillään nukka on  8 cm pitkä. Pohja on ihan aitoa lampaanvillaa - ei värjättyä. Leikkasin muotoon lintujen nukat. Laitan muutaman lähikuvan niin näette nukan muodon ja pituuden. Mulla on blogissa ennenkin ollut kuvat, mutta ajattelein, että lähikuvat selventää töitäni ja millä tavalla olen ne toteuttanut.

 

 

 Kukot on mun lemppari ryjy. Meillä on mökillä ja kotonakin ollut kesäkanoja ja kukko. Joten siitä johtuu aiheen valinta. Pohja on aito lampaan villalanka ja nukka värjättyä villalankaa. Toimikas on pohjan malli. Olen tehnyt tämänkin ryjyn kansalaisopistolla.

Näiden ryjyjen teon jälkeen hyrahdin kangaspuihin ja ostin kotiin kolmet uudet kangaspuut jotka on nyt käyttämättömänä yläkerrassa.

Pyrstösulat tulevat reilusti yli reunan.