Ostin ihanan tilkkutyökirjan Teneriffalta. Paljastan kirjan näyttelyme jälkeen. Pakanpilkkojien tilkkutyönäyttely on 28.11-10.12  Euran pääkirjastossa.

Tässä 4 blogia tulevaan seinävaatteeseen. Työ on yksinkertainen ja kauniista kankaista tehty. Pohjan pääväri on  kaunista ohutta pellavaa.  9 blogia on valmista ja siitä sitten työ jatkuu........

 

 

 

Kuviot ovat kaavoissakin vinoja. Siina se viehätys olikin. Olen muuttanut alkuperäisestä kankaat omannäköiseksi ja muutenkin olen muuttanut aika paljon kuten tilkkutyöntekijät aina tekee. TYö jatkuu huomenna......Kuva on vähän epäselvä kun olen ottanut kännykällä. Yksi bloggi on 36*36cm. 

Päällinen valmis tikkausta vailla.

APUA ! Mulle kävi kauhea vahinko. Kun olin tikannut koko työn varjotikkausta huomasin alalangan olevan löysällä. En huomannut ommellessa. kun olin intoa täynnä. 3 tunnin kurkuhommat siitä tuli. Sitten vaihdon kiemuratikkaukseen.

 

Tässä pohja tikattu kiemuratikkausta. Kaikki valkoiset palat. Huomenna kehykset jatkuu...............